V provoněnné společnosti
Často nás mrzí, že vůně nelze přenést přes obrazovku. V případě Oracula však ještě mnohem víc. Cesta zakladatelky Renáty Muchové ke značce Oraculum vedla skrze touhu najít parfém, který by skutečně odrážel její osobnost. Každý z nás je jedinečný. Nezáleží na tom, jestli máme rádi černou nebo bílou barvu. Renáta založila tento parfémový dům právě s vizí oslavovat odlišnosti, které bychom měli vnímat jako naší silnou hodnotu. Vůně, které představují, nás oslovují způsobem, který není možné vnímat zrakem nebo sluchem, ale který okouzluje naši představivost a otevírá nové světy. „Sto lidí, sto vůní“ – tak by se dala shrnout filozofie této značky, která zdůrazňuje unikátní aroma každého jednotlivce. Oraculum je synonymem jedinečnosti, kterou musíte zažít na vlastní kůži (doslova i obrazně).